dziś jest piątek, 28 kwietnia 2017

24h pomoc

Contact Center

Pierwszy na rynku dział wychodzący naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom oraz potrzebom Farmaceutów i Aptek. Umiejętne łączenie kreatywności z doświadczeniem pozwala nam wspierać naszych klientów w realizacji ich celów biznesowych.

mniej

Gwarancja jakości

Deklarujemy stały progres jakości świadczonych usług. Wszystkie rozwiązania, które stosujemy poddawane są szerokim analizom i ankietom. Klienci mają wpływ na poszczególne etapy procesów, a wyniki i zmiany publikowane są w wewnętrznym programie zarządzania bazą danych. Naszą misją jest wspieranie i doradztwo w każdym zakresie świadczeń pracy wzajemnej.

Zgłoś problem on-line

W trosce o Państwa satysfakcję staramy się stale doskonalić jakość naszych usług. Jesteśmy wdzięczni za każde zgłoszenie i staramy się jak najszybciej na nie odpowiadać. Prosty system nawigacji na górze strony pozwala skutecznie zgłosić problem, a nam jak najszybciej go rozwiązać.

Stała dostępność doradców

Nasi doradcy zawodowi i trenerzy są dla Państwa stale dostępni. Ich kontakty, porady i opinie udostępnione są w programie łączącym społeczność naszych użytkowników, do którego dostęp mają tylko zarejestrowane osoby. Zapraszamy do rejestracji!

Nowe wyzwania są dla nas inspiracją

Szukamy rozwiązań na wszystkie Państwa problemy kadrowe i organizacyjne. Niezależnie od pory kiedy mają miejsce, od lokalizacji której dotyczą – zawsze znajdujemy sposób, by Państwu skutecznie pomóc. Wykorzystaj swoją szansę!

Partnerzy:

Zaloguj się!

Nie masz konta? Zarejestruj się!

Przejdź do rejestracji
Nie pamiętam hasła!

Rejestracja

Rejestracja przez Facebooka

Po kliknięciu poniższego przycisku zaloguj się do Facebooka i zaakceptuj ustawienia aplikacji 4Farm

Zaloguj się przez Facebooka

Newsletter 4Farm

Informacje o ofertach pracy, nowych możliwościach i szkoleniach. Pigułka wiedzy o tym, jak radzić sobie z trudną rzeczywistością.

Zapisz się Zrezygnuj

Adres mailowy:

Skontaktuj się z naszym konsultantem!

Dostarczamy innowacyjne, gotowe rozwiązania!

Dla aptek. Dla farmaceutów. Dla pacjentów. Dla Ciebie!

Contact Center: 32 888 66 66 - 24h pomoc

Wyślij

Poleć stronę znajomemu!

Poprzez e-mail:

lub:

Szukaj!

Wpisz poniżej słowo-klucz:

Szukaj

Zgłoś problem!

W trosce o Państwa satysfakcję staramy się stale doskonalić jakość naszych usług. Jesteśmy wdzięczni za każde zgłoszenie i staramy się jak najszybciej na nie odpowiadać.

Kontakt z konsultantem

Logowanie

Numer telefonu osoby zgłaszającej:

Adres mailowy:

Inne:

Kalendarz szkoleń i konferencji

Informacje

Kliknij na datę w celu uzyskania informacji